Friday, September 27, 2013

ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ

ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ

Απόψε, συνευρεθήκαμε στο νέο κτίριο του Τάγματος μας, αδελφές και αδελφοί από τέσσερις διαφορετικές Στοές. Σε ένα πραγματικά υπέροχο και επιβλητικό χώρο, ζήσαμε μία ιδιαίτερη βραδιά.

Μία βραδιά, από αυτές που ένας άνθρωπος νιώθει πολύ – πολύ τυχερός αν ζήσει 4 - 5 στην ζωή του και είναι σίγουρο ότι θα την θυμάται και μετά θάνατο.

Νιώθω την ανάγκη, από καρδιάς, να ευχαριστήσω δύο σπάνιους ανθρώπους. Δύο αδελφούς, που η παρέα τους, η συντροφιά τους, οι συμβουλές τους, η καθοδήγηση τους, η ζωή τους όπως την ζουν, αποτελούν πηγή έμπνευσης και δημιουργούν κίνητρα, σε όσους από εμάς έχουμε την χαρά να βρισκόμαστε κοντά τους.

Τον αδελφό Ευστάθιο, που το όνομα του σημαίνει «αυτός που είναι ισορροπημένος - σταθερός, καλά θεμελιωμένος» και τον αδελφό Απόστολο, που το όνομα του σημαίνει «ο αγγελιοφόρος του Θεού».

Και προς απάντηση – μαρτυρία ενός αδελφού που οι κοντινοί του άνθρωποι του λένε: «Μα καλά, εγώ θα σώσω την Ελλάδα;» παραθέτω αυτό που είχε πει κάποτε ο Καζαντζάκης:
«Ν’ αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο.
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω»


Γ.Τ.

No comments:

Post a Comment